När ens liv försvinner ut i tusen bitar

Tårarna slutar aldrig rinna, somnade gråtandes för att sedan vakna av att jag gråter. Detta är det värsta som har hänt i hela mitt liv min bästa vän är död han kommer aldrig mer tillbaka. Aldrig mer kommer jag få känna han varma vita päls aldrig mer få mocka hans box, inga mer barbacka turer i spöregn inga fler oförglömmliga turer med sofia. Det som hände igår ska aldrig få hända. Är helt tom har ingenaning om var jag ska ta vägen nu, när allt var jobbigt åkte jag till honom en vän som alltid lyssnar och förstår. Tiden läker alla sår men frågan är hur länge kommer det att ta just nu känns det som är fast i en ondcirkel med morfar,sarelli,död. Man blir inte längre förvånad. Ta vara på allt ni har och älskar för nästa dag kan det vara borta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0