Lysande sickan..

Haft en riktigt seg dag idag, vaknade ruskigt trött och ville bara somna om och vakna om en vecka eller två.
Klarade mig igenom dagen med mitt fina kaffekort och Hanna vid min sida. For ut till stallet efter skolan med Sofia, mockade och fixade sedan ut på en ridtur tillsammans. Har nu fått veta att ska lämna tillbaka Tikki, så jävla surt att min stallkompis,att vårat lilla gäng ska splittras. Jag som hade sett fram emot världens bästa höst och vinter, men vi håller på en återförening sommaren 2013! Men vi var iallafall ute på våran sista ridtur och joggade det och lät det sträcka ut lite efter gårdagen långa ritt. Ska ta och duscha och koka te och tänka på allt kommer bli framöver, Tikki och Sofia jag kommer sakna er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0