Helvetehelvetehelvete

Just nu har mitt toppen gått ner på botten, gruvar mig inför Torsdagen och har fått veta att Sofia blir av med Tikki. Helvete allt som var strålande efter en tuff period men nu börjar det om, Alva drog till spanien, morfars begravning, Sofia blir av med Tikki, tre delar som har förgyllt min vardag. Som en liten parantes i detta har jag och Sofia varit ute och ridit, kanske våran sista ridtur. Galopperat på stubbåkrarna, en viss liten vit häst ladda på som jag vet inte vad. Super ridtur på typ 2timmar har gjort allt som kunnat för att de skulle bli så bra som möjligt. Sarelli har dragit bort hela uppbindningsplatsen, en stjärna...
Nu ska jag ta och sova så jag blir lite på banan igen.
 


Kommentarer
alva

vi måste höras av snart! på fb eller skype! Hör av dig smulan jag saknar dig! <3

Svar: åhh skabben, lever du fortfarande??
eleniushorna.blogg.se

2012-09-05 @ 00:44:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0