God morgon!

Har precis kommit igång otroligt skönt med sovmorgon. Min röst mår inte så bra men den får hålla ut. Sarelli var smått crazy igår och endå bestämde jag mig för att rida på stora stubben. Satte honom regält i arbete med tempoväxlingar, bananer och gud vette allt. Avslutade med kondition galopp runt hela stubben han skötte sig som en riktig stärna. Skyggade inte för något och jag kunde bara stå upp och han rullade i galopp i solen underbart. Skrittade av en bra stund så han fick slappna av lite och coola ner sig, väl tillbaka på gården hade hästen somnat. Helt slut körd och skönt var det för då får jag nog ett fint pass idag. Svampade av honom, piutsade utrusningen släppte ut honom, kokade te och satt mig i solen och gjorde läxan inte helt fel.
Kvällen avslutades med bonde söker fru :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0