5 September 2012

Nu vart man trött i både skalle och kropp, har varit en hel tuff dag för mig. Började 09.30 på katedralskolan och sen har det bara tickat på med allt möjligt. Sofia fick till och med dressyrfjollan att hoppa med henne på banan idag, Jojo hela 60cm mycket stolt! Sarelli kändes ovanligt fin i kroppen och bjöd fruktansvärt bra mot hindrerna det märks att han tycker om att hoppa min lilla skrangloarab. Så Sarelli är jag nöjd med idag. Brodern och jag har varit och hämtat hö också, trevligt med lite syskontid och har även träffat en stört skön bonde. Så det var väll min dag i korthet för att inte glömma lektionerna menjag tror vi tar och hoppar det. Ska nu ta och bjuda på en charmig bild på mig och Sarelli precis när jag fått honom och hoppar första gången i dressysadel och allt dagen till ära.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0