Tomrum

Dagarna utan dig är som ingenting, det rullar på men vissa dagar behövs du mer än andra. Idag är just en sådan dag som jag behöver ha dig på min sida, när allt bara känns jobbigt och tungt. Visst livet funkar men det är inte lika bra som förut när du var här du har lämnat ett sådant tomrum som ingen någonsin kommer att kunna fylla ut. Tårarna rinner ner när skriver detta, jag har försökt att glömma det som hände den 26-09-2012 men längst inne kommer det alltid att finnas kvar. Ingen förtjänar en sådan utgång som du fick och speciellt inte du min stjärna, mitt allt, min bästa vän. Du var helt obeskrivlig för mig och det kommer du alltid att vara. ♥
 


Kommentarer
syster

Fina fina Sarelli

2012-10-17 @ 20:02:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0