Tillbaka i Uppsala

Jajemän då har man hunnit med en roadtrip också såhär på måndags eftermiddagen, har varit på Strömsholm och provridit Pia ett brunt sto 7år på 1.65cm. Spännande! Gick väll sådär tycket jag men hon var roligatt rida och jag tror att den här hästen kan ta mig framåt i min ridning. Var riktigt spänd när jag hoppade ur bilen och såg henne, då hör man Sofia i bak, fyfaan vad söt Ellen köp henne. Haha joo tack måste bara sätta mig på hästen först hon kanske är cp. Men nej hon var en mycket trevlig individ som var mycket positiv till arbete och riktigt duktig på att hoppa. De var mycket power i både galoppen och i traven, något jag föll för, hon lyssnade bra och inget krångel på något sätt. Summan av kardemumman bara mamma och pappa har diskuterat igenom detta så kommer nog lilla att stå ute i Hemringe under en snar framtid, för en sådan här häst som har varit med om så mycket träffar man bara en gång. Bild på henne från annonsen.
 


Kommentarer
alva

FAAAAN VA SÖT! KÖP KÖP KÖP ! Håller tummarna för att hon är lika fin i ridningen och i psyket som hon är i ansiktet!

2012-10-08 @ 22:04:19
Soffan

WOOPPAA!! Haha då hade jag ju

2012-10-09 @ 07:04:17
URL: http://sofialofquist.devote.se
Soffan igen..

Blev utvecklingstört i andra kommentaren (nyvaknen)..
Men då hade jag ju rätt iallafall om ni köper henne! :-D

2012-10-09 @ 07:06:05
Tura

gud vilken fin häst, köp den

2012-10-09 @ 13:10:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0