Tidig morgon i stallet

Åkte ut tidigt till stallet med pappa för attsläppa ut dom små djuren, det var fruset på ridbanan så bestämde mig ganska snabbt för att inte rida ut ensam bland det första jag gör. Fixade i stallet var en sånn himla fin morgon frost överallt och solen låg på. Tog min lilla pingla på en långpromenad i solen så att hon iallafall fick röra på sig la även in en del ledarskap då jag tycker att hon är lite för närgången när man hanterar henne, en timme blev våran promenad dock så tappade vi bort hunden på vägen hem men hon kom gåendes in på gården efter en timma min hund är allt bra speciell.
 


Kommentarer
alva

HON HAR FELIX-LUGG! Snuttiiiiiiiis! Me gusta!

2012-10-28 @ 14:11:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0