Soulsisters

Sitter och väntar på att någon ska knäppa på varmvattnet igen, håller på attt frysa ihjäl efter otroligt många timmar i stallet med Soffan och Syrran. Gick upp sex imorse när päronen skulle till jobbet så att pappa kunde droppa mig i stallet så att jag kunde ta ut kusarna. Vattnet funkade inte, lysande verkligen var någon vatten läcka i själva pumpmanicken, ska inte uttala mig så mycket  har noll koll. Pappa skulle ut och fixa efter jobbet så hoppas att vattnet är tillbaka imorgon. Som tur var hade vi vatten i tanken så att hästarna iallafall får något att dricka.
Red iallafall ut med tjejerna idag och det gick mycket bra, hon var lugn och det är de viktigaste nu i början. Travade lite på våran strålande skogsväg och hon skötte sig, tummarna upp för Pialotta. Ska ta mig en dusch nu hoppas att varmvattnet är tillbaka.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0