Söndagsserier

Nu när jag ändå har varit så fruktansvärt duktig på att uppdatera så kan jag lika gärna slänga in ett inlägg till. Har precis kommit hem från middag hos syrran, ruggigt god mat och äppelkaka. Såg självklart på solsidan, klockren serie det där. Juste imorgon bär det av till Strömsholm efter skolan, woopa. Har fått Sofia att skolka sista lektionen så hon kommer upp till katte och hänkar på syrrorna på en liten roadtrip. Hoppas verkligen att den där hästen kan vara något för mig behöver lite rutin i mitt liv, för jag börjar märka att dagarna rinner lite ut i sanden man tar inte tag i något eller är lika aktiv som för två veckor sen. Låt morgondagen gå snabbt, sovmorgon till halv elva.
Tar och klickar igång några vampire diaries innan jag tar natt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0