SNAPPEL

Kom hem för ett tag sen efter att ha varit på bio med sofia, såg Cockpit och jag hoppar för att den var så ruggigt bra. Verkligen klockren, ni som inte har sett den SE DEN! Var in och fixade lite candy på hemmakväll hos p2 där det förövrigt var massor av människor. Juste lite om tiden i stallet idag, red med Sofia på åkern och lilla Hanna var med och fota det kanske dyker upp något framöver. Jag rider Pax så snuskigt dåligt tycker jag kan det vara för att jag är så inriden på Sarelli. Men jag kämpar på jag får iallafall rida. Ska rida han imorgon och köra halm som det sanna bondebarnet jag faktiskt är, godnatt.
 
 
 


Kommentarer
alva

COCKPIT ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!! Klockren med björn gustavsson !!!!!

2012-10-06 @ 16:13:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0