Saknaden är större än någonsin

Faan vilken piss dag denna Söndag har förvandlats till har äckligt mycket och göra ser inte direkt ut som att kunna vila ut. Tänker på min vita prins varje sekund som går skulle jag kunnat hindra att allt hände, var det mitt fel? Idag är just en sån dag som alla ens tankar bara flyger runt i huvudet. När jag promenerade förbi platsen som allt hände en månad senare med min nya häst, känns så overkligt, ingen ska få råkas ut för något sånt här. Kan här och nu säga att mitt 2012 kom för att glömmas bort det har varit för mycket nu t.o.m för mig. Just idag känns det jävligt svårt att blicka frammåt, men det är ett måste mitt liv måste gå vidare nu med Pia och med Sarelli i mina tankar. Men livet det fortsätter och just nu är det tufft men de får man helt enkelt försöka att leva med, inte nog med detta måste grabba tag i helvetes plugg och dessutom städa mitt rum. Min dag förblir dålig får försöka lyfta den med musik av alla dessa former. Jag älskar dig Sarelli.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0