Redan när jag vaknar är du i mina tankar

Blir ingen skola idag heller, jag bara orkar inte känner att jag ska ta itu medmina egna problem innan jag måste dra hela händelsen ett antal gånger till. Idag ska jag iallafall följa med Sofia till stallet och begrava Sarellis grimma tror jag måste försöka möta verkligheten. Snittar en sömn på elva timmar varje natt och innan jag ska gå och lägga mig är jag likblek. Men något som lyser upp denna dag är att jag har fått svar på två fina fullblod och ska ringa ena tjejen efter lunch. Så nu ska jag ta och äta frukost, ta en varm dusch, bädda ner mig i soffan kolla på film från hemmakväll och äta massa tröstgodis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0