Pärlor åt svin

Blir så glad att det faktiskt är så många som kikar in här. Hann inte med min gårdag den var full späckad red Pax, lastade halm och var på middag. Han precis hem och vända mella allting så nattens sömn var efterlängtad. Dagen kommer se ut som så att jag ska grotta ner mig i lite plugg försöka köra all in direkt för att slippa panik plugget, dagen kanske även bjuder på en trip till strömsholm där jag då ska provrida ett sto på 7år. Om så inte får det bli en promenad i hågadalen i solskenet, har satans ont i kroppen efter gårdagens svingande av halm.
Imorgon är det måndag, nya tag, nya upplevelser och en hel del plugg, blickar frammåt mot höstlovet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0