National Athem

Drabbades av någon alags akut trötthet. Det tar på krafterna att börja tio och sluta 20 över tolv. De har dragit åt tänderna idag och fan vad det ska vara smärtsamt, blir att knapra lite alvedon dom närmaste dagarna fint med lite miljögifter i kroppen. Morgondagens naturkunskap tar slut på mig, har inte ansträngt mig till 100 kan jag säga men orken finns inte. Får luta mig mot tanken att det har varit en rätt förjävlig höst, oflyt. Tror även att magkatarren är tillbaka ännu mer lysande i min vardag,vaknar tidigt och mår illa får bli en kur av det också. Stina har iallafall pratat med Pias ägare och hon är bokad, så vill bara få hem henne så fort som möjligt så man kan få någon rutin i sin vardag. Saknar mina nära och kära känns som att man glider ifrån dom för varje dag som går, jag vill verkligen inte. Hoppas att det blir förändring även där, ska ta och kika ett avsnitt av vampire diaries och fortsätta med det älskade plugget.
 


Kommentarer
Plomma

krya på dig :)

2012-10-10 @ 16:42:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0