Med ett leende på läpparna

Strålande nyheter, Pia har gått igenom besiktningen och jag är så jäkla glad. Nu känns det på riktigt väldigt skumt nu ska jag Ellen Johansson skaffa min andra häst eftersom att min blev påkörd och fick en hemsk utväg känns ofattbart att man ska gå vidare. Märklig känsla det där, men nu ska ett nytt liv startas ska ta tag i saker och ting för jag måste gå vidare men prinsen kommer alltid att finnas i tankarna. På Söndag åker vi till strömsholm och hämta hem fina Pion Gay, som mitt nya liv kommer att byggas upp med 2014 ska bli ett bra år det får vara slut med allt gamalt nu.
 



Kommentarer
alva

ÅÅÅHHH GRATTIS BÄSTA DU! Fyfan va härligt, ni kommer få det superbra tillsammans, måste få hälsa på henne under julen :D

2012-10-20 @ 00:57:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0