Hall Of Fame

Börjar om cirkus 40minuter men det är lugna puckar, behöver endast hoppa i dojjorna och slänga mig på cykeln. Svenska första lektionen, woopa älskar verkligen våran svenskalärare hon är nog den grymmaste läraren på hela skolan. Efter det är det lunch och det blir pannkakor, alltid sådan lycka när det är pannkakor i skolan. Efter lunchen väntas en timme med naturkunskap och den timmen ska man kunna hålla ut och efter det då är det händer. Matteprovet.. Är på något konstigt vis rätt taggad, vill göra ett super prov för att sedan sätta mig på bussen i ren lycka och åka till stallet. Vem vet kanske sitter där och har ångest på 110 runt tre tiden istället. Tar nog en långpromenad med Pia idag så hon får sträcka ut på lite hårdare underlag på andra sidan vägen men det går nog bra. Sedan kommer sofia och hon ska hoppa Pax och jag ska rida hennes bjässe, men det blir så bra så. Det var min dag i korthet, idag kommer det att bli en bra dag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0