ge mig en rubrik

Blir glad över komentarerna om häste, hoppas verkligen att det blir hon och jag om ett tag så att stallgänget kan återförenas. Nu när skolan börjar trycka på så blir jag mer och mer stressad så behöver lite lugn och rutin i min vardag som jag på senaste har saknat. Har ett full proppat schema fram till höstlovet men det är bara att bita ihop. Såg just att det regnar ute, kul när man ska tömköra Paxen och umgås med sadelgubben och Sofia ska fråga lite om min sadlar om priser och annat om det blir så att jag ska sälja iväg dom. Ha det bra!
 


Kommentarer
Viveca

http://www.blocket.se/vi/43168522.htm
> Kolla på den här också....1.66

2012-10-09 @ 15:16:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0