En dag som denna

Vilket piggt inlägg jag fick till innan, bara en rubrik måste ha blivit någon vajsing med när jag ladda upp det. Min dag har gått ut på att jag har åkt stört mycket buss, ridit Pia, träffat Ebba ett antal gånger och tittat på film till kvällkvisten. Om Pia idag då, red på banan med Sofia i regn ytterst trevligt med regn. Kan inte direkt säga att det gick bra men de är nog för att vi är nya tiillsammans, har inte den blekaste aning hur man rider den lilla sparven. Hon var rätt stoig idag, sur när jag fattade galopp lite arg på Vetra, skyller på vädret och att hon håller på att sätta teddypäls. Huvudsaken med våra pass nu är grunderna kunna fatta galopp, länga,korta, halvhalter, lite volter, och lite sidvärdsrörelser mest för att motionera då jag inte har så mycket koll på henne hur man korigerar och så, är fortfarande riktigt inriden på Sarellis gamla banor. Vi ska iallafall träna våran första dressyr träning om två veckor längtar, så att jag kan få lite bra tips och knep till min nya häst.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0