Det är så logiskt alla fattar utom dig

Gårdag förblev trevlig, roligt att träffa det gamla sköna bönorna. Grattis åter igen Isabelle! Denna gråa Söndag har spenderats i stallet med soffan, red en långis till Fullerö och klättrade i flertalet backar. Raja hade vi med på släp och jag kan bara säga att hunden är slutkörd nu. Lilla Hanna kom förbi i stallet och det var trevligt att träffa henne en snabbis. Pappa kom och hämta mig och vi åkte och köpte en ny mobil som ska komma inom det närmaste dagarna, blev en Xperia S hoppas att den funkar. Kommer att byta nummer så om det är någon okänd som hör av sig så är det jag. Detta var alltså min Söndag hitills, ska ta en dusch och knäppa på lite vampire diaries plugget får vänta till bättre tider. Charmerande bild på mig och Ebba.
 
 
 
 


Kommentarer
plomma

fin header ;)

2012-10-15 @ 12:20:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0