Dead Poets Society

Ja nu har jag klarat mig igenom en dag i skolan, kändes rätt tungt när jag kom dit och under första lektionen. Men det släppte som smått under dagen har en underbar klass och älskad Hanna som en stadig stötte pelare.
Visst är det väldigt märkligt att åka hem efter och skolan, känner verkligen av känslan jahapp va gör man nu?
Har skickat in lite grejer som ska in och håller på att städa upp det jag missat, dock orkar jag inte börja på tyska arbetet som ska redovisas imorgon bra där Ellen! Så ramlar in på hästnet var femte sekund med hoppet att kunna finna en ny häst. Biter ihop och tittar på några vampire diaries avsnitt, sen blir det joggingtur måste bli av med lite sorg,ilska och framför allt träna.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0