Bonde söker fru

Har degat en del i soffan, veckans bästa program bonde söker fru var. Herregud vi snackar kvalite på det. Syrran var här och snackade lite om hästen hon hade hittat någon video på henne när hon vara fyra som ni snart ska få se. Känner att det blir mycket häst relaterat på den här bloggen just nu men nu är det min vardag innan jag får in den gamla vanliga rutinen. Måste tacka alla som har letat hästar åt mig och kommit med tips från höger till vänster, ni har varit jätte stöttande och jag är mycket tacksam. Inte kunde man tro att jag har hittat en häst så tvärtemot mina tankar men jag tror att det kommer bli bra, så från och med nu var öppen för allt så hoppas vi att min Pion gay går igenom besiktningen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0