Vallby

Mitt upp i denna över stalliga dag har jag hunnit med att vara på med Stina i Vallby på hoppträning. Yes ni hörde rätt min dressyrextrema syster har varit på hoppträning med hennes egna pålle som endast har hoppat två gånger  sitt liv, vill även tillägga att Stina inte har hoppat på cirkus 5år. Tycker att båda skötte sig galant en extremt nevös ryttare och en något frågesam häst, det klarade sig över alla hinder och tränar var jätte mysig och pedagogisk. Tror att denna träningen var bra för hela ekipaget och tror att de kan växa tillsammans för att bli ännu lite bättre. Tror att jag ska testa att träna för henne någon gång med Pia bara för att stärka mitt självförtroende och ha skoj tillsammans.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0