Taggad

 
Har massa tråkigheter innan lördag blandannat ett historiaprov, har vekligen lust. Tråkigt att det här förbaskade lovet är slut det har bara runnit iväg och jag vet inte direkt vad jag har gjort förmodligen varit i stallet, ovanligt jag vet. Men det är iallafall en del plugg innan helgen, men bara att bita ihop tror att det är cirka 30 skoldagar till jullovet och det borde man palla med tycker jag. För att komma tll saken på Lördag ska jag träna med Pia för första gången och fy fan vad jag kommer vara nervös ingenaning om hur hon är på nya platser så. Men man tränar ju för att bli bättre och första gången jag kom till lillabärsta med Sarelli kan jag inte säga att jag hade med mig en skönhet. Båda var i ofas och både hade nada självförtroende, jag hade väntat med att åka iväg på träning över hela sommaren för att jag ville känna honom bättre men herregud så fel jag hade det gick som sagt bara utför när jag red hemma och jag vill verkligen inte att det ska bli så med Pia eftersom att jag redan har ett kasst självförtroende så vill jag att allt ska bli så bra som möjligt från början. Tillbaka till sarelli efter första träningen började jag att gråta, äntligen hade jag ridit min egna häst i form under ett pass han arbeta var lösgjord, den känslan var underbar. Efter träningen jobbade jag på som tusan fick mer motivation för jag visste att min häst kan bara jag gör rätt. Vi växte ihop tillsammans, utvecklades i framgångar och motgångar. Förmodligen har jag blivit lite bättre på att rida sen den där första lektionen så att vi på lördag inte behöver börja om från början med bara mig, är så sjukt taggad nu ska jag lära mig att rida mitt bruna sto.
 


Kommentarer
H A N N A ❤

Sv: Jaaa :/
Haft en bra dag?

2012-11-05 @ 19:21:22
URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
victoria

Sv: TACK så jättemycket! Det värmer!
Jätte fin bild på er föresten! :)

kram

2012-11-05 @ 19:40:51
URL: http://victoriamariajohansson.blogg.se
Josefine

sv.: Tack söta du!

ser att du gillar att rida? gjort det länge?

2012-11-05 @ 20:16:16
URL: http://joseefiiinee.blogg.se
Vickan<3

SV: Tack! Du har med en fin häst!<3

2012-11-05 @ 21:37:25
URL: http://victoriahavelid.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0