Överallt och ingenstans

 
Ligger och lyssnar på Darins tolkning av magnus ugglas Astrologen, herregud den är så ruggigt bra så den får vara i min öron medans jag försöker att finna några ideer i mitt huvud för den sista slut spurten i mitt svenska arbete. Känner att min kreativa sida är på allt annat än högvarv, brukar få ihop rätt så bra uppgifter men under den sista tiden har det inte funkat. Känner även att min muntliga sida har gått och lagt sig, två negativa saker börjar kanske att tvivla på mig själv igen mitt självförtroende är som sagt som en livlig berg och dalbana. Slutade även tolv idag efter att ha suttit i en klimatdebatt hela morgonene ohjaa det var mer än segt, men nu har man det iallafall gjort. Åt på stan och köpte första julklappen, woopa hög mysfaktor på den. Har även hunnit med att vara hos syrran och tittat på bonde söker fru och grävt lite i mormor och morfars gamla saker hitta en märklig kanna och en hatt väldigt väldigt märklig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0