``Katteanda´´

 
Ojoj vilken jobbig dag, började kvart över ett och slutade halv tre. Tar på krafterna att ha en lektion verkligen. Nu när min häst redan är riden för idag så passade jag på att ta en promenad hem med Hanna, inte det smartaste jag har gjort med en mosad tå i skon, jaja den har kvällen på sig att repa sig. Det är spiritweek på kattet det vill säga att det är olika teman varje dag så ska man klä sig efter det och idag var det katteanda. Då ska man vara klädd i rött och gult riktigt avancerat, tog lite diskret en röd tröja måste vara lite egagerad iallafall. Nu ska jag ta och dricka lite the och mysa i soffan med lite serier innan jag ska hugga tag i historiaboken prov på onsdag, hjälp!
 


Kommentarer
emma.

ELLEN DU KUNDE FAN HA LÅNAT MIN I<3KATTE TRÖJA!

2012-11-05 @ 19:38:33
URL: http://emmalindblom.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0