Julstämning

Sitter och lägger ut Sarellis gamla täcken på olika hemsidor måste försöka bli av med det nu, men de har blivit ett stort trappsteg att göra  mig av med Sarellis saker som inte Pia inte kan ha. Då inser man att han aldrig kommer tillbaka. Men annars är jag på rätt bra humör har legat i soffan hela eftermiddagen och tittat på två filmer, perfekt söndag för att inte glömma att passet på Pia idag var super. Är i något slags lyckorus, är så glad att jag får chansen att ha en sån fin häst och att hon faktiskt är min och att vi har en massa år framför oss. Förhoppningsvis, vi vet ju nu vad som kan hända och jag slutar aldrig att förvånas. Sedan har familjen sjukt bra planer på gång men kan inte berätta det än för åter igen man vet aldrig vad som kan hända. Massa roliga saker framför oss nu, födelsedagsfirande,första advent, dressyr träning, julmarknad , julafton , nyår. Så jäkla taggad ska ta och hugga in på en kopp thé och lyssna på lite julmusik innan solsidan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0