Jag glider

 
Har haft en rätt så kass dag idag, mycket lektioner tråkigt väder och jaa värdelöst. Höll modet uppe eftersom Lovisa fyller år idag, Grattis en gång till på dig kvinna! Det var allmänt kass mat i skolan så levde på lite filmjölk och flingor, som tur var räddades dagen av den tårta som vi bakade igår åt Lovisa. Den var så fruktansvärt god när vi satt och proppade i oss den på lunchen, snacka om att man mådde illa sen. Väl i stallet efter att ha blåst och regnat bort på cykeln så träffade jag Sofia den sköna bönan fick veta att hon har studiedag både torsdag och fredag jippie min dag blev ännu lite sämre. Sofias häst skoddes och vi bestämde oss att efter när vetra var klar skulle vi ta en snabb skrittur, pia som väntar på hovslagarn och vetra nyskodd, fick bli en lugn barbacka tur på 20min i skogen för att sträcka på dom lite. Allt började när jag skulle sitta upp, hon är så himla hög och jag inte så smidig så slängde över benet och så började hon gå vilket resulterades med att jag inte lyckades kravla mig fast utan gled ner på backen, hahah kan man räkna det som att jag ramla av? Väl ute i skogen i kolsvarta mörkret med reflexer och pannlampa lyckades vi träffa på lite rådjur och hästarna studsade lite överallt, plus till oss som satt kvar. Skrattade en hel del under det där 20minutrarna vi var ute tur att vi har så snälla hästar.
Lovisas tårta.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0