Inte tom,glad och falsk som alla andra

För den som har missat att det snöar ute, DET SNÖAR! Kan rapportera att det var allt annat än roligt att cykla till stallet i storm, usck höll på att blåsa bort på gärdet. Valet om att inte rida fattades ganska snabbt då jag inte ville trotsa vädergudarna i min ensamhet i mörkret. Istället så plocka jag in Pian och snyggade till henne riktigt, borstade noga, klippte man och tussarna i öronen. En rikigt tjej kväll jag och Pia i stallet helt ensamma ute i mörkret, rätt skönt att bara kunna stå och fundera på livet medans man håller på att donar med ens favorit. Hon får även vila imorgon slutar så sjukt sent, hon är värd två dagars vila. På Fredag ska jag tydligen hoppträna jahapp det kan bli roligt, har aldrig hoppat Pia och har inte lyckats skrapa fram en hoppsadel. Så de blir första gången i min dressyrsadel, det får gå som det går kan iallafall åka dit och rida över lite bommar och några lägre hinder alltid bra att få vara ute och åka lite. Hej.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0