full späckade dagar

Hinner inte med mitt liv, så mycket att göra men inget som hinns med mer än dom älskade fyrbenta vännerna. Idag har vi iallafall flyttat djuren till stallet i skogsårby och visst det känns det mysigt att vara där men gud vad jag saknar sommarn och värmen. Men den här vintern ska jag och Pia jobba stenhårt tillsammans, vi ska lära känna varandra, arbeta ihop som ett team och våra små problem ska vi ta itu med. Problemen sitter vid hanteringen på marken, hon stressar upp sig av att vara ensam, har rest sig några gånger, tycker att hon är lite för ``närgången´´ när man hanterar henne. Men jag ska inte säga så mycket har inte ens haft henne i två veckor, allt är nytt för henne hon har ingen som hon känner igen på både häst och människo väg så hon har ingen att stadga sig upp emot. Hon är helt ny för mig och allt är nytt för henne, summan av kardemumman vi hjälper varandra för att komma frammåt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0