Förbaskade skolarbete

 
Ojoj nu blev det fel i förra inlägget, självklart var jag och Pia inte och tävlade igår vi var på våran första dressyrträning. Sitter och gräver ner mig i ett hemskt historia arbete usch hittar ingen bra information och tiden om allt plugg pressar mig. Men jag ska fixa det och engelska uppgiften på måndag jag skiter fullständigt i vad för betyg jag får, bara att tänka tillbaka på vilket helvetes höst jag har haft och tycker att jag faktiskt har varit ganska så stabil i allt som har hänt så betygen får ta smällen. Biter ihop till nästa termin istället allt annat än F är bra tro det eller ej alla små plugghästar som är missnöjda över C.
 
Aja vill iallafall hissa min fina pålle. Idag har vi haft ett lysande pass på banan, har verkligen fått igenom allt vi lärde oss igår kändes som att alla bitar var på plats och allt bara flöt. Hamnade i en helt annan sits också, positivt då jag tycker att jag har en sits som en kråka. Men allt flöt och jag kan inte mer än säga att träningen igår var välbehövlig nu är jag så jäkla taggad vi ska bygga massor av muskler.
Pias gamla ägare ringde även idag, gud vad glad jag är över att man kan ha en bra kontakt. Man vill ju inte mer än att ens pingla ska få det bra och saknade blir stor när man blir av med någon det kan jag säga efter allt med Sarelli. Har varit med om några skräck exempel av gamla ägare tyvärr, så jag hoppas att i alla fall min kontakt håller i sig.
 
Nu måste jag skynda mig för om 30min ska jag träffa tjejerna och äta middag trevligt trevligt, har utsläppet imorgon och sen blir det späckat med plugg.
 


Kommentarer
Ida s värld

Nu är veckans blogg avslutad! Kika in och se om du vann! :D Hoppas du är med igen! :D

2012-11-11 @ 11:31:10
URL: http://idaworld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0