Enkla Tisdag

 
Hästledig dag, har redan slukat mig över svenska boken för ett tag men gav snabbt upp det varför ska det vara så värdelöst tråkigt att plugga? Istället åkte jag och syrran till hööks och hämtade min älskade rosa lackboots som hade kommit, dör för att det är så snygga! På sporren var det en massa nya grejer och måste erkänna att mina ögon var lika stora som ett barns på julafton. LÄNGTAR SÅ FRUKTANSVÄRT TILL JULEN! Men iallafall så insåg jag att herregud om det nu blir kallt vad ska jag då klä på min häst, så nu har ett stort sökande börjat efter ett varmt innertäcke och ett varmt utetäcke med helhals så att vi klarar vintern. Har faktiskt hittat ett av varje täcke på Horze som verkar bra båda 350gram med fast helhals. Så det lutar emot att jag beställer det till Pionen. Men nu när jag ska köpa nytt så ska jag ta tag i alla gamla täcken som Sarelli hade och sälja iväg det eftersom att Pia är några storlekar större. Så om någon är intresserad av tre vintertäcken storlek 135 och ett innertäcke storlek är det bara att höra av sig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0