Christmas time

Har precis hällt i mig min andra kopp thé för dagen, inombords känner jag mig ledsen,besviken och allmänt nere. Allt har gått åt helvete idag dålig argumentation som sänkte mig fullständigt, storm och  jaa ingen höjdar dag helt enkelt. Blickar upp mot Sarellis plats på en hylla i mitt rum där hans lila lycktor står som ja fick i present av familjen Löfquist dagen efter han gick bort, vet att han är med mig sånna här dagar när allt går emot. Imorgon ska vi urnsätta morfar, vilket även är en rätt jobbig grej. Börjar bli en vardag att ta tag i jobbiga saker, efter det här året när allt som har lagt sig kommer jag kunna stå pall för det mesta. Men tills dess får man bita ihop så att detta år blir ett avslutat kapitel i mitt liv. Känns ändå skönt att Sofia kommer hem till mig hon får lysa upp morgon dagen, är även rätt taggad på att åka pulka hej.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0