aktiv fredagkväll

 
Denna fredag hör inte till det mest vildaste fredagarna i mitt liv. förbannat trött, och när man blir så här fruktansvärt trött så flyger tankarna iväg mot allt det som man dag in och dag ut kämpar för att inte tänka på.  Har iallafall ätit en god middag och kollat på x-faktor med syrran, kände att det var en perfekt nivå av ansträning idag. Förresten stötte på en gamal polare som gått i min klass utanför mig när jag kom hem från stallet idagt, trevligt värre saknar min gamla klass, mitt gamla jag där allt var perfekt och tan problem. måste gå nu har en dejt med en stor kopp thé och sex and the cite, juste Hanna bjussa på lunch idag vilken pingla du är bäst!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0