Om man saltar på en vattenmelon blir den söt

Med ett leende på läpparna kan jag säga att skolan börjar trappas ner, nu är det nära slutet av grundskolan ack så man har kämpat sig genom åren. Allt från att vara sönder stressad med magkatarr till att ta skolan med en nypa salt, man kan inte mer än att göra sitt bästa. Snacka om att vädret trappar uppåt idag var termometern över 20 sträcket, woop! Dagen har bjudit på sol, vänner och Sarelli mer än bra om man frågar mig.
Juste måste säga att jag avgudar P3 på radion, det finns inget bättre än att trycka in hörselsnäckorna i öronen och lyssna på programmet Christer i P3 som dagligen bjuder på sjuka saker. Som idag handlade det om fel tatueringar, hur underhållande som helst. Men det bästa må jag säga är onödigt men oh så intressant,därav rubriken en färsk fakta från radion.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0