Med en nypa salt

Tiden har bara runnit iväg efter klassresan, underbart minne med en underbar klass. I huvudet spelas fortfarande Glad you came med The wanted som i all framtid kommer att förknippas med Rävsten. Underligt att jag om 2månader ska bege mig till ön återigen fast med min familj. Bilder kommer framöver lite då och då.
Tillbaka till denna dag den 31-05-2012, blandad med lycka, ilska, energi och tålamod. Har fått reda på att jag troligtvist får ig i Tyska, Lärarens fel men ska snacka med lärare,mentorer, rektorn imorgon så kanske det löser sig eftersom jag inte fått någon varning. Nog med ilska, har varit hos min fina häst som ger mig lycka och energi dock var man tvungen att ha ett enormt tålamod idag. Pappa och jag har precis varit på Mama Meze och ätit, far och dotter time, Nu ska jag ta och skriva en kemi uppsats och äta kladdkaka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0