Kan inte någon sätta käppen i mitt hamsterhjul?

Sitter och avgudar min Hallon/ Päron juice, den perfekta kalla temperaturen kan inte säga mer än smarrigt värre. Har precis införskaffat mig ett stycke musikpappper så borde sätta igång och skriva en fusklapp, och ja man får det. Min fina häst har varit jätte duktig idag har galopperat en hel del bara bra med konditionsträning, dock var han rejält pigg och var nära på att åka av. Blir tokig när han skyggar för saker, borde skaffa kardborrar i sadeln.
Häst-fan fick även en välbehövlig dusch, då jag lämnade stallet var han vit får se hur lång tid det tar tills hans kulör övergår till gul. Imorgon tickar den otroligt vidervärdiga jobbiga stressande avskyvärda veckan igång (ironi) som endast består av två dagar sedan blir det Rävsten. Nu ska jag köra lite örongodis bestående av hoffmaestro ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0