Jag hatar dig så mycket att jag älskar mig, citat Ebba söderström

Så fruktansvärt roligt men jag kommer att sakna er mina sköna bönor här hemma i kära Uppsala. Imorgon åker somsagt klass 9F till Rävsten detta kommer att bli legendariskt! Har varit och inhandat godis och andra allmänt goda saker inför den stora resan. Ebba och Hanna, Jaa jag kommer sakna er men förvänta er samtal.
PÅ tal om Ebba och Hanna så gav det sig precis iväg från mitt hem, Hanna bakade scones och jag stekte pannkakor i panik eftersom ingen lunch hade inhandlas för imorgon. Så vi har avnjutit en Sconesdate med rabarberte, mumma! Nu ska jag ta och riva ner min packning och hoppas att allt kommer med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0