Älskar alla dessa fina människor som finns i ens närhet

Ebbus tog en sleep over denna fredag till lördag, alltid lika trevligt att ha ens favorit snarkandes i soffan brevid. Blev dock en kort natt på endast 6 timmar, så kan det gå när folk dröjer.. Jag och Ebba kom nämligen hem från skogen 02.00, bokstavligt talat vi var mitt i skogen vid en grillplats med härligt umgänge.
Och efter våran tidiga morgon kan jag inte stämpla mig som den vassaste kniven i lådan. Denna dag har spenderats i Gävle på Alborgen och för er som inte vet vad är det är, vi snackar fångarna på fortet.
Underbart att få släppa lös barnet inom sig, blev inlurad i ett spindelnär bestående av band och gummiband. Med mina nästan 1.80cm så liknades jag med ett kylskåp där jag försökte ta mig fram.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0