Livet på en cykel

Är så fruktansvärt seg orkar inte ta tag i mitt liv och åka till stallet och rida, borde dessutom ta cykeln om det ska vara någon ordning med orken finns inte. Det är väll söndagen idag vilket menas med att bussarna går åt helvete inte att tajma.. Tiden på Hemringe vart verkligen lyckad, herregud vad jag kommer sakna dessa tjejer när man övergår till gymnasiet. Känner att mitt sommarlov än så länge har bestått av hur mycket jag kommer sakna alla.
Får ta och pallra mig ut till min fina häst, för att sedan när jag kommer hem ta en joggingtur och bli av med lite frustration och in med positiva tankar. Jag kommer faktiskt att träffa det jag vill träffa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0