Ett fel närmare rätt

Har precis duschat och äntligen fått tillbaka värmen efter denna dag med förjävligt väder, underbara kexet och en utbrytarkung. Gårdagegens kväll spenderades på Lillabärsta med Pappa och Sarelli, Sarelli skötte sig riktigt bra på träningen. Tog ett steg framåt eftersom att han rätat ut sig efter förra träningen, fokuset las på hans nacke att han skulle stretcha och våga söka sig ännu mer lite neråt mot en perfekt form. Han hajjade grejen och nu är det bara att jobba vidare. Dagens morgon började tidigt och utanför fönstret vräkte det ner, skyndade mig långsamt till stallet. Men innan jag hunnit ätit upp frukosten ringde Stina och sa at Sarelli brutit sig ut ur boxen. Som tur var stannade han kvar vid Pax och Stina hann före ut och låste in honom. Träffade sedan mitt kex Alva Chambert på stan för att shoppa det sista till balen, så nu är det sista fixat och klart.
Nu ska jag slänga i mig lite käk för att sedan bege mig till Täljsten.



Kommentarer
hanna O

RÄVSTEN!!! brukar du vara där ute?

2012-06-17 @ 23:36:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0