En känsla av sommar

Vaknade upp med en Ebba några meter ifrån mig. Gårdagen känns sådär eftersom att det bara var sorgligt på skolavslutningen och allt bara gick sådär. Efter Dragon Palace hamnade vi efter ett bra tag på något vänster i sommaro, pratade och gjorde inte något stort av kvällen. Eba och jag somnade väll runt två halv tre efter eviga diskutioner om himmel och jord. Denna dag har endast bestått av deg köpte sommarlovets första glass och maxade mitt cykeltempo till Gammla Uppsala, endast 30min woopwoop! Tog en tur i skogen med min vita springare och ja nu sitter jag här och borde skynda mig till Morfar, får se vad kvällen bjuder på men i luften är det sommar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0