Du kommer alltid finnas i mina tankar

Har kommit hem efter tredje dagen på mitt sommarjobb, jojo nu är man en hårt arbetande kvinna. Det är så fruktansvärt varmt ute, men jag klagar inte äntligen får sverige lite värme. Perfekt till morgon dagen då vi rullar ut rill Astrids sommarstuga för att fira midsommar. Innan dess måste jag hinna med och sova, ögonlocken är bra tunga. Somnade vid halv tre igår efter jag kommit hem från middag hos Emma Lindblom igår/idag inte så smart om man tänker att jag skulle vara hos tandläkaren klockan 08.00. Smärtan är stark i gaddarna nu, bara att knapra i sig lite alvedon och bege sig till stallet för att rida min fina. Tror dock att jag avstår markarbete på banan idag varken han eller jag kommer orka det i värmen, blir väll en sväng i skogen med lite samlad galopp på ängen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0