Det ekar över hela staden

Ännu en dag av ledighet, nu börjar ens slöa jag komma in i bilden igen för om mindre än en vecka är det sommarlov. Kommer att gråta krokodiltårar när jag lämnar min älskade klass efter tre år tillsammans.
Var på min kusin Pelles studentmottagning samt när han sprang ut igår, riktigt stilig i kavaj och slips. Om tre år är det min tur att ta steget ut och lämna skolans alla år, vakna upp dagen efter med ingen röst åhh vad jag längtar. Men imorgon är det bara att gå upp som alla andra dagar till väckarklockans förskräckliga ljud klockan 07.00, får ta vara på det sista dagarna tillsammans med klassen. Nu ska jag gå och ställa min väckarklocka och knoppa.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0