Dagens dos av häst

Tvingade min stackars fader att hämta upp mig i Eriksberg innan det bar iväg emot Sarelli, inga ursäkter men jag va för lat efter dagens arbete. Kom ut till stallet där redan allt var fixat av min käre syster, så gick direkt ut och hämtade Sarelli. Som den snälla häst man äger så kom han direkt, borstade och fixade. Slängde på hoppsadeln och säkerhetsvästen, man vet ju aldrig med den vita. Gav mig ut i skogen där jag fann en ny väg mellan villor på en grusväg ytterst mysigt och sarelli var cool lugn trotts att han brukar bli lite på tårna när det är mycket och nytt. checkade endast av vägen och red ner tillbaka till ängen där han började ladda, joggade honom och skrittade hem just basic. Imorgon ska syrran rida skönt att någon annan kan bråka lite med honom.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0