Vart jag än går

Vill börja att säga att jag saknar min fina vita.
Det senaste dagarna har bjudit på mysiga och förskräckliga stunder. Långa smultron promenader med Karin i solen ute på landet, en hel del allsång, fina kor och god mat. Men igår när syster kom ut och hälsade på mig och Karin så hände något crazy! Vi hade legat och solat hela förmiddagen och så när de gråa molnen började rulla in så gick vi in och åt lunch. Det började åska och blixtra men allt var på ett bra avstånd men den smög allt närmare. Och plötsligt när vi trodde att skiten hade dragit över det lilla torpet small det.
Blixten slog ner cirka 10-20 meter ifrån oss, den träffade ett träd som tur var föll ut i trädgården och inte över huset.
Jag var i chock efter händelsen hade sprängade huvudvärk och ännu räddare för åskan.
Ännu en nära döden upplevelse.
 


Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA- Livet som ryttare i storstan

härligt foto!

2012-07-23 @ 17:23:10
URL: http://stockholmsjenna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0