Ramlar glada gatan fram

Gårdagen kändes piss när vaknar och ser att det regnar och är allmänt grått. Kändes som att sommarlovet bara försvinner under mina fötter endast en månad kvar tills vi börjar, jag vill inte. Tur iallafall att syrran räddade min dag igår med en promenad och en trip till älskade morfar på sjukhuset, men såklart när jag cyklade hem från Norby så kom det en skur av spöregn. Blöt och arg på sommarvädret satt jag mig och tittade på en rulle.
 
Idag känns allt mycket bättre, det är sol och varmt. Jag ska få lämna döda Uppsala ett par dagar eftersom jag ska ut till Karins land mot Alunda. KOmmer hem på Onsdag och med förhoppningar så tror jag att några vänner är i stan igen. Fyller år på Fredag så vädergudarna för i helvete fixa fram lite sol!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0