Kvar i gamla goa Uppsala

Tjenatjena det var ett tag sen, livet kom emellan men under dessa dagar har det inte hänt något specielt i min vardag. Avslutat jobbperioden woopa änligen SOMMARLOV, kommer faktiskt att sakna Tavastehus. De var så gulliga när Hanna och jag sluta vi fick en biobiljett och en ljuslykta var och öste över oss med komplimanger hur duktiga vi hade vait. Alla tjejer har dragit till Gotland och själv är man kvar i Uppsala men jag klagar inte än, har haft fullt upp med Sarelli. Har ridit med Sofia både idag och igår äntligen lite ridsällskap, mycket trevligt att ha någon att prata med när man röjer runt i skogen. Vi red till Fullerö idag på något vänster och vi har spikat att vi måste rida dit och köpa glass någon dag. Men imorgon ska Sarelli få semester och så även jag och då är frågan, vad gör man när man inte är i stallet och rider och inte en käft är hemma? Jaduu de är bara att vänta och se, och hoppas på att solen tittar fram så att brännan kan spaklas på ett snäpp till.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0