Inte mycket klokare trotts ett helt år till av åldrande

16 hela år var man plötsligt tiden går för snabbt, kan någon sätta käppen i mitt hamsterhjul? Nej ingen åldersnojja än så länge, eller.. Firade födelsedagen idag istället för igår eftersom folk jobbade och gud vette allt men vad gör det när man fick åka till Öregrund med ett gött gäng och bara glida runt och sola och framför all äta god mat.
Måste dock erkänna att jag är rätt bränd men jag klagar inte, kan göra solhälsningar för att solen stannar i Uppsala. Men iallafall så firade vi födelsedagen idag god mat och fina presenter tacktack allihopa.
Ska ta och läsa några blad ur min klockrena bok``hundraåringen som kröp ut genom fönstret och försvann´´
godnatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0