Fun.

Jag vet inte om ni har upplevt känslan av att inte kunna bli blötare ? Idag upplevede jag den känslan till allra högsta grad när jag stod ute i en enorm hage med två trästolp under armarna och tittade på när Sofia och Stina fixade med eltråden. Regnet kändes som en blomspruta ett typiskt sommarregn över än, det meterlånga gräset bjöd på en vattenbassäng i dojjorna. Converse har inte bästa skyddet mot vatten. Men trotts bassängerna, regn och för alldel ett hundratal av hungriga myggor så står staketet uppe till världens största semesterhage. Bra teamwork!
Sarelli har nu sommarlov och troligen kommer jag att hämta hem en rullade häst om en månad.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0